zondag 16 juli 2017

Yes, Yes, Yes: ZES + give-away



Naar jaarlijkse traditie maakte ik een Theo hemdje voor Wout zijn verjaardag. Ondertussen al voor het vierde jaar op rij! Wat was hij schattig met zijn eerste zelfgemaakte verjaardagshemdje <3 


Het was een moeilijke keuze tussen walvissen en dino's. Als compromis kozen we dino's voor het feestje voor de vriendjes en walvissen voor het familiefeest. 


Het prachtige walvis katoentje komt van De Stoffenkamer en ik klikte het maanden op voorhand in mijn winkelmandje. Helemaal de zoon zijn kleurtjes en de Theo zit hem zoals we gewoon zijn als gegoten.


Zes jaar is alweer een mijlpaal, hij is nu echt kleuter af! Om dit hoofdstuk af te sluiten bundelde ik al de "kunstwerken" van zijn kleuterjaren in een fotoalbum. Bij haar las ik lang geleden dat een foto trekken de oplossing was om af en toe eens een kunstwerk te doen verdwijnen ;-)


Het fotoalbum kreeg ik cadeau van Smartphoto en ik koos voor een vierkant album met een harde kaft. Als verrassing voor jullie mag ik een bon van 25 euro + gratis verzending weggeven om ook een fotoproduct bij Smartphoto uit te kiezen! Het enige wat je moet doen is hieronder een reactie nalaten en ik maak de winnaar bekend op 20 juli.


Patroon: Theo - Zonen 09
Fotoalbum: Smartphoto


28 opmerkingen:

  1. Ooh wat een leuk idee om kunstwerkjes en tekeningen op die manier te "bewaren". Heel mooi hemdje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke traditie, zo elk jaar een theo! Zou ik ook nog willen proberen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat een mooi hemdje voor de jarige,dikke proficiat.
    Wat een goed idee om de kunstwerkjes in een fotoalbum te verzamelen,ik neem je idee graag over..al is het dan niet om de kunstwerkjes van de kids te verzamelen maar om mijn eigen creatieve werkjes te bundelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk idee om die kunstwerkjes zo bij te houden, want die gaan anders toch ook gemakkelijk kreuken enz
    ik doe dus heel graag mee om een album van onze reis te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zalig hemdje, idd heerlijke kleurtjes!
    Hiep hiep hoera, voor je walvis/dino-ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hemdje !! Graag waag ik ook mijn kans
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 6 jaar al! Proficiat. Het hemdje staat hem prachtig!
    En voor zijn verjaardag, deel jij cadeautjes uit. Hoe leuk is dat...
    Ik doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee, na vier jaar kleuteren hebben we ook al een stapel kunstwerken verzameld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supertof hemdje! Geen jongens hier, anders begon ik met na-apen. :-)
    Ik waag graag mijn kans. Mijn dochter die net-kleuter-af is zou zo'n boek met haar kleutertekeningen ook geweldig vinden. Ze wordt pas 6 in september dus ik heb nog even tijd om het samen te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee van dat foto-album!! En het is een geslaagde Theo! Ik doe ook graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkige verjaardag vr de zoon ! Ik doe graag mee aan de give away. Ik maakte immers net n album die ik nog moet laten afdrukken bij smartphoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap hemdje. Er ligt hier ook eentje klaar. Leuk idee zo'n fotoboek. Laat maar komen zo'n boek. De dochter heeft ook iets moois aan. Bloesje? Kleedje? Ook zelf genaaid?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lila haar kleedje is van het merk Morley, niet zelfgemaakt, al haal ik uit die collecties steeds veel naai inspiratie ;-)

      Verwijderen
  13. Knap hemdje. Er ligt hier ook eentje klaar. Leuk idee zo'n fotoboek. Laat maar komen zo'n boek. De dochter heeft ook iets moois aan. Bloesje? Kleedje? Ook zelf genaaid?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat! Prachtig hemdje! En een super idee om de knutsel te fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh ja een fotoboek van onze reis zou toch wel leuk zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoera voor Wout zeg, zes vind ik zo'n kantelmoment.
    Heerlijk dat je al een rij van verjaardagshemdjes hebt, daar kan ik zelf ook zo nostaligisch van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig hemdje! Ik kijk al uit naar het moment waarop de kleinzoon "groot" genoeg is voor de patronen van Zonen09. Ik zou al mijn naaisels voor hem wel willen bewaren in een fotoalbum.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi hemdje voor een schattige jongen :-) En een leuk fotoboek. Dat wil ik ook wel. Foto's genoeg hier van de 3 kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het hemd staat hem goed! Mooie kleuren, mooie stof, super!
    Ik doe graag mee met de actie, goede drijfveer om weer iets meer met de foto's te doen!
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat leuk dat hemdje! Fotoboek ook natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi hemdje!
    Ik zou het als bloesje maken voor mijn kleindochter en natuurlijk haar foto in het foto album bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat aan je grote man! En aan de mama die een prachtig hemd met bijpassende kroon maakte! Prima idee van die kunstwerken, ik heb hier ook een voorraadje die prachtig zouden staan in een fotoboek ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O, dat zou ik ook eens moeten doen met al die kunstwerken die ik voorlopig nog allemaal bewaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooie Theo, en een top idee om foto's te maken van alle knutselwerken! Al wordt dat wel nog een fotoboek extra, waar ik niet aan toe zal komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ben ik fan van het idee om foto's te trekken van knutselwerkjes! Ik ben zelf kleuterjuf en ben hier nog geen enkele keer opgekomen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben ik ook mee bezig! De knutselwerkjes zijn te talrijk aan het worden dus ideale oplossing vond ik ook. ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat aan de jarige. Mooi hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen